torsdag 28. april 2011

Thelma 7 mnd

Ja-a, da har jammen meg Thelma rukket å bli 7 mnd.
Thelma er verdens blideste jente, og hun griner svært sjeldent. Hun er ekstremt tålmodig, og ligger stort sett på gulvet og leker, hele dagen (når hun ikke sover selvsagt). Hun er også veldig flink på natta nå. Hun legger seg mellom 8-9, og spiser som regel en gang, før hun våkner halv åtte (nesten som ei klokke). Jeg må jo banke i bordet, for jeg aner jo ikke om dette varer, men jeg skal hvertfall nyte det så lenge det gjør det:-D
Ellers er hun superflink til å krype, og går bare mer og mer opp på alle fire nå og prøver seg. Hun kan også sitte alene ei lita stund, også ligger hun mye på siden (sånn som jeg har vist bilde av før). Hun har fått to tenner nede i munnen, også elsker hun mat. Hun spiser grøt to ganger om dagen, og middagsmat + melk da selvsagt. I dag fikk hun også brød med leverpostei for første gang, og det var snadder. Hun smatta og smatta, og ville bare ha mer:-D
Thelma er en fryd å ha i hus, og gutta elsker henne. De blir så glade for å se henne, de koser og susser og prater og forteller. Utrolig gøy!
Jeg er så super, duper, enormt glad i deg lillemor! Du gir meg så mye.

Stor klem, og mange susser fra mamma!

1 kommentar:

  1. Herlighet, så nyydelig ho e!!

    Å så utrulig lik ho har blitt brødran sine:) Herlig bilde!!

    SvarSlett