fredag 22. april 2011

Bursdagønsker gutta

Begynner jaggu å nærme seg bursdag igjen, tenk at gutta blir 3 år 11. juni. Jeg blir like overrasket hver bursdag, hvor fort tiden går sammen med dem. Uansett, spørsmålet "hva ønsker de seg?" hagler gjerne rundt oss i mai, så da tenkte jeg å sette sammen en liten liste, sånn som jeg har gjort før.

- Uteleker

- Lekehus, for å ha ute (mulig det er litt urealistisk å skrive, men fører det på likevel:-D)

- Joggebukser er alltid kjekt å ha. Mammaen liker farger;-D Tenker str. 116 er flott.

- Nye, tøffe drikkeflasker

- Gensere som de kan ha litt framover, også her str. 116.

- Lite fotballmål

- Sykkelhjelmer

- T-skjorter er selvfølgelig forbruksvare på sommeren

- Nytt, tøft utebasseng

- Sokker trenger de alltids. Jeg kjøper i str. 27-29 (tror den heter det). De bruker 25-26 i sko, og når sokkene går i tørketrommelen må det være såpass

- Leker eller hefter som utfordrer dem til å lære seg bokstaver og tall

- Bilbane med biler

- Ønsker gutta også en skikkelig joggedress, sånne type NIKE, Adidas e.l.. Noe lignende som vi bruker

- Turtøy - slitesterkt turtøy - for jeg er helt sikker på at vi kommer til å være ekstremt mye ute med de. Uteunger så det holder:-D! Og hytteturer blir det nok mange av, mtp hvor mye de har kost seg disse dagene her hos farmor

- Alt mulig rart som de kan pusle med både inne og ute

- Og selvfølgelig huskestativ, f.eks. sånn med sklie

Det var det jeg kom på i farta, så tilføyer jeg heller noe om jeg kommer på noe mer:-D

4 kommentarer:

  1. 116 burde det nok stå, det er det jeg kjøper til de nå:-)

    SvarSlett
  2. Har dei blitt skikkelig store gutta altså? Str. 6 år?? Victoria bruka 98/104. Påtide å sees da skjønna e ;)

    SvarSlett
  3. 110/116 heter jo str på H&M, og det er jo bare neste str fra 98/104. 98/104 er vel 3-4 år og 110/116 er 5-6. Grunnen til at jeg velger 116 i bruksklærne, er fordi jeg tromler det hele tiden. Etter en gang i trommel, passer det perfekt. 98/104 i overdeler blir alt for smått for de nå. De har nok blitt større siden sist gang ja:-)

    SvarSlett