søndag 19. september 2010

Sliten liten

Litt stiv i blikket framfor barnetv. Har vært en lang dag med eplefestival sammen med farfar, pappa og onkel. Etterpå har de også stort sett vært ute, så da blir man litt sliten. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har vært med på så mye farting de siste ukene, derfor har det blitt lite bilder av aktivitetene gutta har vært på. Begynner å bli småtungt nå og jeg blir fort sliten, så jeg holder meg gjerne hjemme og slapper av om det er muligheter for det. Regner med dette kommer seg når jeg er i mål. En uke til termin i dag da, hadde vært fint om det starta av seg selv i løpet av uka... Men til syvende og sist så er det vel bare en som bestemmer det;-) Er det ikke fullmåne i løpet av uka?? Får holde en knapp på kraften dens...;-))
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Ja d e utrolig slitsomt og tungt på slutten. Du e heldig som har pappaen hjemme til å hjelpe d så du får vært aleine å slappa av litt. Ikke alle som har d. Benytt tida til å sove ;) Kryssa fingrane for at jenta kommer snart. Sende masse fødestøv din vei :)

    SvarSlett
  2. Tja..E rimelig sikker på at både Ingebjørg og Pål heller ha villa hatt friske gutta einn å vær i den situasjonen dem e i no! Og de e faktisk på grunn av sjukdommen te guttan Pål e sykemeldt, -ikke på grunn av Ingebjørg!!

    Ingebjørg og Pål: Dåkk gjør ein kjempejobb:) Glede mæ masse te å sjå dåkk alle igjen, og ikke minst e æ spent på å møte lillefrøkna når ho kjæm:) Glad i dåkk!

    SvarSlett
  3. Tror nok du misforsto her Ingrid. Har barn sjøl og såklart vil man at barna skal være friske. Bare meinte at d e godt å være 2 på slutten av graviditeten. For da e d veldig tungt både psykisk og fysisk, ikke minst når man har 2 barn som e syke i tillegg. Så ikke nokke gale meint fra mi side :)

    GRATULERE ME DEN NYDELIGE JENTA INGEBJØRG OG PÅL!!!!!! Gleda me til å treffe ho :)

    SvarSlett