onsdag 8. september 2010

Dårlig start på dagen!

Merkelig hvor mye vi skal plages med denne pumpa. I dag tidlig våkna Tobias opp med ganske høyt blodsukker, selvom vi har gitt ganske mye insulin i løpet av natta. Så prøvde vi å sette mer etter at han våkna og da sank den litt, så spiste han og vi satt insulin for det. Men så ville vi dobbeltsjekke før han skulle i barnehagen og da hadde han HI... Så da var det stikking med penn igjen og bytting av nål, slange og insulin. Stakkars gutten ser ikke ut på rumpa si, har store stikkmerker overalt. Ikke rart han gråter. Vanskelig å vite hva som skjer, men vi skal prøve å bytte nåltype nå, så får vi se om det hjelper på noe...

3 kommentarer:

  1. Hei,

    Har litt vondt av dere for tiden. Vi fant bloggen deres på iPublish da vi selv ble gravide med tvillinger. Da var gutta deres 9 måneder. Vi har hatt stor glede av å følge dere siden da.

    Jeg håper ikke dette virker påtrengende, men jeg ville bare legge igjen et par ord å si jeg er mektig imponert over hvordan dere takler dette med tredjemann på vei og det hele. Det er slitsomt nok med et sett friske tvillinger. Vi er evig takknemlig for at våre eneggede jenter er friske og raske.

    Uansett; dere er en inspirasjon når det føles litt trått her hos oss. Dere er FLINKE! :)

    //D

    SvarSlett
  2. Kjempehyggelig med tilbakemelding, det blir vi bare glade for:-) Gøy å høre at noen leser bloggen! Godt å høre at jentene deres er friske og raske, blir nok bedre her også etterhvert ettersom de vokser.

    Tusen takk for koselig kommentar, det varmer i en travel hverdag:-)!

    SvarSlett
  3. Heisann !:) Fant bloggen da jeg googlet om diabetes... jeg har selv diabetes og jeg vil bare si stå på og masse lykke til søte gutta =) Skjønne unger må eg få si :) Jeg vet at det ikke er lett med diabetes, har hatt type 1 i ett år og det er irriterende.. jeg er 18 år og vil nesten ikke tenke på hvor vanskelig det er får små unger.... men masse lykke til :) Tenker på dere :D

    Hilsen jente fra Bergen :D

    SvarSlett