mandag 21. november 2011

Ny uke

Hadde jammen ingen nye bilder å dele med dere i dag. Jeg har vært latterlig dårlig til å ta bilder i det siste og det ligner ikke meg. En av grunnene er at jeg savner et nytt kompaktkamera. Det gamle er rett og slett utslitt. Så vi får se hva vi gjør med den saken etterhvert.
Ellers er det vel ikke stort å fortelle herifra, bikkja over veien står og bjeffer i vinduet som vanlig ($$%!!!$#$%//) og Thelma har akkurat lagt seg - alt er altså ved det vanlige. Thelma var litt tufs i helga, men synes å ha kommet seg litt i dag. Litt snørrenese, men det har hun vel de andre 364 dagene også. Jeg for min del er ekstremt lite effektiv akkurat enda, sitter og laster ned noe musikk fra iTunes som jeg veldig straks skal brenne over på en CD. Har seg sånn at jeg liker best å høre på "ny" musikk i bilen alene, det er så digg. Så nå gleder jeg meg til jeg skal ut å kjøre i ettermiddag, med nye CDer plassert i spilleren.
Hva vil denne uken bringe? Tja... I dag skal jeg hvertfall på min siste undervisning for dette året. Onsdag er det eksamen (wish me luck!). For de som ikke vet det, så tar jeg opp matte. Ellers skal Thelma til farfar i helga og jeg og Pål skal prøve å dra i fra for å feire MEG litt. Hurra for meg. Jeg har ikke de helt store forhåpningene enda, for jeg har sett hvordan utfallet har blitt før, men vi skal i hvertfall prøve. Tenk at det er i hvertfall... hmm... TO-TRE år siden jeg og Pål var ute (ute) sammen sist. Det hadde jammen vært godt og fått det til:) Vi får se, uansett så håper jeg uka blir flott.
Nærmer seg jul og det er jo rart. Syns ikke det er lenge siden forrige jul. Jeg er en av dem som ELSKER jul og alt som er rundt det. Jeg elsker å kjøpe gaver, vri huet mitt å finne ting som jeg tror folk vil ha, elsker maten og elsker stemningen. Det er jo så koselig. Blir rart at det ikke blir noen hjemreise i år, det er første gangen på... ja, det er vel første gangen. Sånn er det. Får ta meg en tur på nyåret i stedet:)
Nå venter vi bare på å ta over huset (og JA jeg vet at jeg skrev 15. november, men ting tar tid). Blir forresten feil å skrive "ta over", for det har vi jo gjort. Vi eier huset nå og han nede leier av oss enn så lenge. Han har funnet seg ny plass å bo, men det tar tid for han å flytte. Egentlig er det bare greit, for vi får ikke begynt med oppussinga før i januar uansett:) Men litt utålmodig blir JEG jo likevel...
Ha ei fin uke alle sammen. Vi skrives.

1 kommentar:

  1. Koselig med updates. Lykke til med eksamen. Håper virkelig dere får feiret litt...hadde vært så velfortjent. Ha ei fin uke selv!! klem fra meg

    SvarSlett