onsdag 23. november 2011

Laaaaang dag!

Dagen i går ble laaaaaang.
Gutta kom tuslende inn i stua halv sju, etterfulgt av Thelma og papsen. Frokost og en dusj på meg før klokka åtte, så kom farmor og henta meg og kjørte meg til Gamle høyskolen, der jeg skulle ha eksamen (tusen takk for det farmor:)).
Pål måtte jo naturlig nok bli hjemme i dag, så han kunne passe på Thelmamor. Han hadde også fått time på radiumen i dag, så da tok han med seg Thelma dit. Thelma er heldigvis utrolig grei å ha med å gjøre, så når Pål skulle ta f.eks. lungebilder så måtte en av sykepleierne passe henne og det gikk alldeles supert:)
Når de returnerte fra Oslo, så kom de og plukket opp meg som akkurat var ferdig. Så var det hjem å lage middag, før gutta ble hentet halv fire.
Det hadde skjedd et aldri så lite uhell i barnehagen i går, som innebar en sensor og et melkeglass. Ergo, vi har ingen sensor på Tobias lenger.
Gutta har begynt å få lese av blodsukkeret selv, også ble Tobias litt ivrig å skulle vise hva han hadde til Eivind... og VIPS, så var sensoren nedi melkeglasset;D. Så Pål tok telefonen fatt - ringte til Sverige... Så vi satser på å ha ny sensor i løpet av neste uke en gang. Pål ordner det meste:) Bare UTROLIG kjipt at det skulle skje akkurat nå, som vi tenkte å dra ut i helga - blæææ. Det går jo på et vis, men da må farmor måle mange ganger i stedet for å bare se på apparatet, og det er jo litt mer styrete.
Ellers var det også fotografering i barnehagen i går. Fikk høre at det hadde gått veldig bra i år, så da gleder jeg meg veldig til å se resultatet:)) Tipper de skal få en enda vanskeligere jobb til neste år, når de skal ta søskenbilder av TRE:) (Sett at Thelma får plass i den barnehagen da;)).
Kjente hvertfall at jeg var passe sliten når roen senket seg rundt klokka åtte. Vi ble sittende oppe litt, så på Teenage Boss og Trekant. Når jeg endelig skulle legge meg, da var jeg så trøtt at jeg var våken. Ble liggende å gå igjennom eksamen i hodet mitt. LURT - not. Sovna da til slutt, men kjenner at det ble bittelitt lite søvn. Det får tåles. Nå er kaffen på bordet og jeg og Thelma skal begynne å vaske. Deilig å være ferdig med matematikken nå, så jeg kan fokusere litt på andre ting igjen. Og kanskje bli litt blidere (eller hva Pål?).

God torsdag to everybody!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar