torsdag 10. november 2011

Bursdagønsker MEG


Nå er det jo faktisk noen som har spurt hva jeg ønsker meg i bursdagsgave. Jeg fyller jo år igjen snart. Hurra for meg. Her kommer hvertfall ønskelista mi:

- Mascara (I en alder av 25, så har jeg enda ikke funnet en favoritt - så her er det fritt fram. Svart da vel å merke:))

- Fast pute!!

- Gavekort på forskjellige ting. Gulskogensenteret f.eks..

- Nytt kompaktkamera

- Geneva dockingstasjon (hvit)

- Cape og hårbånd til kystdrakta

- Lexington morgenkåpe

- Kjoler

- Er på bunnen av nesten alle renseproduktene jeg bruker, så her kommer følgende ønsker (disse kan kjøpes på Gulskogensenteret, på Cubus):
REN vita-mineral day cream (Ansiktskrem)
REN rose 012 ultra-moisture serum
REN Mayblossom t-zone control (Rens)
REN omega 3 night serum
REN frankincense revitalising (Nattkrem)

- Breaking bad sesong 2

- Body butter fra The body shop (KOKOS)

- Harry Hole bøker (som jeg vet de selger på en eller annen bokhandel nå, for 99,-. Husker ikke hvilken, men mener tilbudet skulle vare til 12. november)

- Generelt tv-serier

- Eventuelt andre kreative ting:) Kommer ikke på noe mer i farta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar