tirsdag 4. oktober 2011

Oppdatering

Teo er ferdig operert. Han har fått dren i ørene, fjerna mandler og polypper. Han dro halv sju i dag tidlig, sammen med verdens flinkeste pappa Pål. De måtte sette inn en glukosedrypp (tror jeg det heter), sånn i tilfelle han fikk føling under operasjonen. Sensoren satt jo på under operasjonen, så man kunne ha kontroll på blodsukkeret. Selvfølgelig var siste nytt at det var sensorfeil nå, så nå er det vanskelig å ha kontroll. Han sover enda, så Pål må nok antageligvis fly å hente sensor på sykehuset, så han får satt på ny. Han må nok ligge der i natt, så han kan ligge på drypp. Han får jo antageligvis ikke spist noe, og da går jo ikke bs opp. Så de må ha noe å gi sukker med. All maten som var foreslått å gi etter mandleroperasjon, var "nei" mat for Teo. Yoghurt, is, gelé, banan osv.. Han trenger jo de langsomme karbohydratene, så vet ikke helt hvordan denne uka blir. Om han må bli på sykehuset lenger, eller hva som skjer... Skal si fra når jeg vet no mer. Skulle gjerne vært hos han jeg også, er ikke kjempehøy i hatten her jeg sitter. Men noen må ta seg av de to andre også, pluss at Teo sover enda, så akkurat nå gjør det ikke så mye. Men jeg skal komme meg bort i kveld på et eller annet vis, så jeg får levert no rene klær til gutta på sykehuset. Må hvertfall få hentet bilen, så jeg kan ta med ungene bort om så... Kan jo ikke bare sette fra meg Tobias heller, siden det er et fåtall som kan med sykdommen deres. Jaja... Jeg skriver mer senere, når jeg vet noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar