mandag 28. mars 2011

Thelma 6 mnd

I går ble den lille solstrålen vår 6 mnd, og det fortjener jo selvfølgelig et aldri så lite HURRA! Kanskje litt oppbrukt setning, men "tida går så alt for fort" - og det mener jeg faktisk. Dette halvåret med Thelma har vært herlig. Jeg og lillemor har virkelig blitt gode venninner, og det har vært mye kos. Faktisk nesten bare kos, for Thelma er stort sett blid døgnet rundt. Hun griner svært sjeldent. Vil ikke si at hun sover kjeeeempebra om natta, men helt greit. Også er hun av og til litt vanskelig å legge, men ellers er det lite å utsette på lillejenta vår:-D
Hun har blitt kjempeflink til å krype, babler masse og ler støtt og stadig. Hun er en real mammadalt enda, kanskje ikke så rart siden at jeg har henne heeele tiden, men hun har blitt flinkere og er mindre skeptisk til folk. Null tenner enda, og lite hår:-D Vekt og høyde vet jeg ikke per dags dato, men skal på kontroll 1. april, så da får vi se da. Ellers kanskje jeg lurer dere og sier en helt annen vekt og høyde... HAHAHA. Nei, huff. I dag er jeg jaggu litt trøtt. Jeg skulle skrevet dette innlegget i går, men den lille halvtåringen min ser ut til å ha blitt syk for første gang i sitt liv. Ikke mer alvorlig enn en rennende nese og en del feber, men mammaen sov litt urolig i natt når hun kjente at feberen bare steg gjennom natta. Anyway, det går vel fort over. Men jeg kjenner på det, at jeg er mer urolig for at det skal skje noe med henne nå mtp at det har skjedd så mye med så mange vi kjenner i det siste. Ting kan snu så utrolig fort - det er viktig å huske, men også viktig å ikke tenke på hele tiden. Finne en balansegang der kanskje...?
Rotete innlegg - jeg vet!
Poenget var: Verdens beste Thelma er 6 mnd, hun er den blideste og godeste lille jenta jeg vet av, og jeg er så ubeskrivelig glad i henne! Hipp, hipp hurra:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar