lørdag 26. mars 2011

"Hva sa du?":-D

Av og til må jeg riste litt på hodet for meg selv når gutta prater. De tar opp ALT for tida, absolutt alt. I dag tidlig kom Tobias oppi senga til meg og Thelma når vi våkna. Jeg gnei meg litt i øye, som man vanligvis gjør når man akkurat har åpna gluggene. Så sier Tobias: "Har du øyebæsj?" Hehehe, jeg måtte le litt for meg selv. Søvn er vel kanskje det rette ordet? Morro. Ellers får man høre hvordan man er selv, som i dette eksempelet: Tobias skal hilse på Thelma om morningen; "heeeeeei Thelma. Heeeeeei lille vennen. Heeeei proppepropp, heeeei lille proppepuuuusen vår!" Med tilgjort stemme selvsagt. Hahahaha:-D
Teodor grisa med drikken her om dagen, da sto Tobias støtt vedsiden av og sa: "ÆRLIG TALT!"
Også skulle pappaen skifte på Tobias, type bæsjebleie. Tobias så bleien som lå på gulvet og sa: "Ååå fytti rakkern sann!"

Nei, det kommer så mye rart ut av disse to småtrolla, at jeg ler meg skakk til tider. Kommer nok til å skrive ned det jeg husker ettersom det skjer, for dette blir som en slags dagbok for meg etter at jeg fant ut at det gikk an å skrive ut bloggen. Hurra for det.

Ha en fin lørdag godt folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar