fredag 11. februar 2011

Sjørøver

Mulig jeg drømte om å være sjørøver både i ung, og "voksen" alder. Men det innebar aldri en betennelse på hornhinna - sånn som jeg har fått nå. Nå har vi styrt rundt i hele dag, vært hos optiker, øyelege, apotek osv.. Jeg kjørte ikke selv (av åpenbare grunner), så Pål og Thelma ble følge mitt i dag. Jeg har også hosta i 2 uker, og blir ikke kvitt dette!! Er en smule lei... Jeg har også fått noe som ligner på kuldeallergi. Dette skal jeg få susa til hudlege på til uka. Nå blir det hvertfall drypping av øye hver time, og salvesmøring PÅ (æsj) øye på kvelden. Også blir det kontroll igjen på mandag, bare for å være sikker på at det forsvinner. Skulle ringe sykehuset om tilstanden forverret seg til i morgen - satser på at jeg slipper det! Uansett:
GOD HELG TIL ALLE SAMMEN:-D
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Haha jeg ler av sjørøver bildet og salvesmøring PÅ (æsj) øye på kvelden! haha men høres ikke godt ut, så god bedring!:-)

    SvarSlett