lørdag 7. august 2010

Sånn går dagene...

Har man ikke nok å gjøre, så får man nok å gjøre tror jeg det heter...! Vi er heldigvis kvitt feberen, men begge gutta har fremdeles øyekatarr og Teodor hoster mye på natta. Vi plages også med pumpa siden vi bytta nål på fredag på sykehuset. Virker ikke som han får nok insulin gjennom den nåla. Så nå har han ligget høyt siden i går, men i dag ringte jeg Åse for jeg ble nesten litt bekymra. Han lå plutselig på HI nå på kvelden, det betyr altså at han har over 33 i blodsukker. Åse trodde da at det muligens var noe galt med nåla, så hun ba oss bytte den og sette 1 enhet med penn. Det gjorde vi selvfølgelig, men en og en halv time etterpå lå han fortsatt på HI. Nå har jeg prata med Åse og lege, har fått beskjed om å sette mer insulin, så skal jeg måle igjen halv elleve. Får bare krysse fingrene for at han går ned ellers må vi suse til sykehuset og sjekke hva som er galt.
Har forresten glemt å skrive at det ikke blir noen Trøndelagstur på oss i sommer, gutta skal begynne i barnehagen på tirsdag og med alt som har skjedd, ble det rett og slett ikke tid. Men til alle dere jeg antageligvis hadde kommet til å møtt, som jeg møter veldig sjelden; jeg håper alt er bra med dere alle, også håper jeg at jeg ser dere til jul!! For da vender hvertfall noen, om ikke alle av oss, nesa hjemover:-) Og jeg gleder meg!! Må si jeg savner Kolvereid litt innimellom:-))
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar