søndag 15. januar 2012

Fritidsfordriv...

...på en lørdagskveld. Det er alltid så mye dårlig på TV på lørdager. I går sendte de Notting Hill på tv3, jeg liker personlig den filmen, men når man har sett den kanskje hundre ganger før så får man på en måte litt nok. Så da ble det å sette seg litt med dataen da for å brenne "bilcder":D Og det er jo ingen dum aktivitet, jeg koser meg da. Men skulle gjerne oppdaga noen nye (ikke nødvendigvis nye, men nye;)) sanger snart, eventuelt artister. Jeg får vel lese meg litt rundt...
Ellers er vel ståa som vanlig her. Vi venter på huset, datoen nå er 30. januar og da SKAL noe skje. Ellers tror jeg vi skal kontakte lege til uka, syns Teodor begynner å få en del symptomer for astma. KRYSSER selvsagt fingrene for at jeg bare er helt på jordet, men han har våknet nesten hver dag nå av store hosteanfall, der han brekker seg og nesten ikke får puste. Pluss at han alltid har slitt litt med pusten på natta, vi får se... Syns i hvertfall det er verdt å sjekke.
Tobias er i form, og Thelma er i form. Thelma er en ren fryd om dagen, nå sover hun også sånn som hun skal (la det vare) så jeg merker at hun er mer uthvilt selv:) Hun bare pusler og koser seg - ei skikkelig rolig og kosete og god jente. Lille bestevenninna mi:))
Ellers kan jeg melde om at det blir Kolvereidtur den 1. - 5. februar. Vi skulle egentlig reist hjem til dåpen til Nora, men jeg kom plutselig på at jeg begynner på skole til uka. Så da måtte vi finne billigst mulige billetter nærmest mulig dåpen hvertfall, så da ble det da. Vi gleder oss!! Jeg og Thelma som skal reise:)
Ja, det var vel det... Ha en fin søndag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar