onsdag 19. januar 2011

Sliten, og sur!

Kjenner jeg er ekstremt sliten, og sur. Føler at det meste går i mot oss hele tida, og det er jeg utrolig lei meg, og sur for. Syns det har gått i ett de siste ukene. Gutta har vært syke, så å si hele tida. Thelma sover nesten aldri, og nekter å ta flaska. Gutta nekter å spise når de er syke, så det vil si at vi har lave målinger konstant. Sånn som i dag, når Teodor er nede på 2, og nekter å drikke eller spise - det er absolutt ikke gøy!

Så til alle sammen - nei, vi har det ikke så bra. Så ha forståelse om vi ikke tar kontakt hele tida, at vi ikke spør så mye om deres liv, at vi ikke treffer folk så ofte, at vi ikke er med på alt. Vi har mer enn nok med oss selv om dagen - derfor.

Beklager på forhånd om noen tar dette feil, men ja - jeg er litt sur akkurat nå.

5 kommentarer:

  1. Stor og god klem til sure, søte deg :-)

    SvarSlett
  2. Sende d en varm klem og utrolig MASSE forståelse!!!!

    SvarSlett
  3. Mange klemmer herfra også :) Jeg synes dere er flinke :)

    SvarSlett