tirsdag 18. januar 2011

Godjenta

Godjenta mi, som snart er 4 mnd. Thelma er veldig rolig og snill, men en liten utfordring å legge til tider. Hun er ikke spesielt glad i å sove alene, bortsett fra i vogna, og i bilstolen - der sover hun som en stein. På natta er det litt opp og ned, i natt sov hun ganske godt. Da tror jeg det gikk 4 timer mellom hver gang hun spiste. Når jeg skriver tror, så mener jeg tror, for jeg er så trøtt noen ganger på natta, at jeg har ingen anelse om hva som skjer:-D Men syns å huske at jeg sjekka klokka i natt, og at hun var ganske rolig. Dette skjer selvfølgelig ikke hver natt, men det er supert når det først gjør det.
Thelma er stort sett blid hele tida, griner veldig lite. Virker som hun greit over, er ganske fornøyd med livet. Hun begynte å leke mer selv etter at hun ble tre måneder. Klarer å holde ting selv, og gripe etter ting. Babygymmen er også stas, i kortere perioder. Hun er veldig ivrig, så når man holder henne, skal hun helst opp og stå. Ikke gøy å sitte i ro for lenge:-)
Thelma tar smokk, men nekter å ta flaske. Dette må visst vedlikeholdes, har jeg funnet ut... Hun tok jo flaske når hun var lita, men når jeg var på fotballtrening på onsdag, nekta hun å spise. Var nesten som hun sa "æsj" med hele ansiktet, da flaska nærma seg. Så nå får vi legge oss litt i hardtrening, for det er litt greit for mammaen også, å komme seg litt ut innimellom:-D
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar