torsdag 23. desember 2010

Juletreet vårt

Du store mi tid, hvor EKSTREMT glad jeg er for at mamma og pappa brukte å pynte juletreet lillejulaften alene. Jeg kjente jeg ble helt varm da jeg skulle ordne vårt tre. Først var det å få stammen til å passe i foten, så var det å surre disse lysene på plass - da hadde jeg mest lyst til å kaste hele treet ut verandadøra, også var det å få stjerna på plass. Det ble som det ble, men nå har vi gjort det en gang, så da blir det kanskje bedre og bedre for hvert år?! Det mangler litt julepynt, det ligger antageligvis i bilene til gutta. De kjører bort til treet og ser lurt på oss "Bare en, siste gangen". Så tar de f.eks. en stjerne og legger den i bilen, og kjører avsted. Tar ikke lang tid før de kommer tilbake igjen; "Bare en, SISTE gangen!"
Skal gå å lete snart...:-D
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar