mandag 30. mai 2011

Oppdatert bursdagsønskeliste!

- Uteleker

- Flere solbriller

- Trillekofferter, som det er plass til litt i (ikke de aller, aller minste. Og helst med noe tøft motiv da selvsagt:-))

- Lekehus, for å ha ute

- Svømmebriller

- Regntøy

- Joggebukser er alltid kjekt å ha. Mammaen liker farger;-D Tenker str. 116 er flott.

- Nye, tøffe drikkeflasker

- Gensere som de kan ha litt framover, også her str. 116.

- Lite fotballmål

- T-skjorter er selvfølgelig forbruksvare på sommeren

- Nytt, tøft utebasseng

- Sokker trenger de alltids. Jeg kjøper i str. 27-29 (tror den heter det). De bruker 25-26 i sko, og når sokkene går i tørketrommelen må det være såpass

- Leker eller hefter som utfordrer dem til å lære seg bokstaver og tall

- Bilbane med biler

- Ønsker gutta også en skikkelig joggedress, sånne type NIKE, Adidas e.l.. Noe lignende som vi bruker

- Turtøy - slitesterkt turtøy - for jeg er helt sikker på at vi kommer til å være ekstremt mye ute med de. Uteunger så det holder:-D! Og hytteturer blir det nok mange av, mtp hvor mye de har kost seg disse dagene her hos farmor

- Alt mulig rart som de kan pusle med både inne og ute

- Og selvfølgelig huskestativ, f.eks. sånn med sklie

Det var det jeg kom på i farta, så tilføyer jeg heller noe om jeg kommer på noe mer:-D

Det med størrelser er vanskelig, man må nesten bare se an klærne litt. På H&M kjøper jeg alltid str. som heter 110/116. På name it, har vi variert mellom å kjøpe str. 110, eller 116. Det er veldig forskjellig på klærne. I en shorts som gutta har i str. 116, er akkurat passe nå. På den står det at str. 116 er 5 år. En annen shorts de har i str. 116, blir som en bukse for dem enda. Så det er litt vanskelig. Men det er hvertfall mellom 110 og 116.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar