søndag 8. juli 2012

Ønskeliste hus!!









Det er noen som har kommet og spurt hva vi ønsker oss til huset. Tenkte jeg kunne sette opp noen ønsker her:

1. Gråe håndklær, gjerne i den lysegrå fargen. Også ønsker jeg meg også gjerne noen håndklær i den aquafargen. Den er jo såååå fin!!

2. Kaffetrakter fra Bodum. Akk, så fin. Tilbud på Kitchn nå, hoho.

3. Kan vel bare drømme om Eva Solos White line, men ønsker meg hvertfall nye gryter og stekepanner til den nye platetoppen.

4. Pure søppelbøtte fra Varme og Bad. Passe enkel og grei for meg:)

5. Blomster til vinduene. Blomster som ikke må vannes hver dag.

6. Sausnebb.

7. Shampo- og såpeholder fra House Doctor. Passer fint til badekaret.

8. Nøkkelskap - fordi vi leter etter nøkler HVER gang vi skal ut av hus. Greit å samle dem.

9. Et grått fint pledd.

10. Disse flotte koppene fra Arne Jacobsen. Aaaaah, love!!

Ellers er det slike ting som såpeholder, tannglass (enkle som mulig - hvite eller svarte), flere bakeboller, fryseboks (!!), gavekort på Gulskogensenteret, vinglass, TV (hoho), oppladbar støvsuger med håndstøvsuger som sitter på fra Electrolux mener jeg.

Ja, nei. Nå kommer jeg ikke på mer i farta. Det er jammen mye man trenger når man får seg stort hus. Selv om vi klarer oss fint med det vi har også da:D

Ha en flott søndagskveld! i morgen setter vi kurs mot Kristiansand!!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar