lørdag 2. juni 2012

"Gratulerer med nytt fjøstak!"

Luringer hvertfall:D

Skulle klippe sommersveisen her om dagen. Jeg er så langt i fra å eie frisørevner som man kan komme, så jeg bruker maskin. Enkelt og greit, og det blir stort sett ganske kledelig.
Denne gangen derimot hadde jeg endelig fått overtalt gutta til å klippe seg, ikke alltid det går like smooth:D Uansett, Teodor som stort sett alltid gir seg først og er hakket mer tålmodig enn sin 14 minutter eldre bror, satte seg ned. Jeg fyrte opp maskina og begynte - halvveis slutta maskina å funke. Da hadde jeg valget; enten la Teodor gå med halvveis kort og halvveis langt hår, eller ta alt med ei annen maskin som vi har, men som kom til å gjøre håret veldig (!) kort. Som dere ser på bildet, tok vi valget om å klippe det veldig kort. Og VELDIG kort ble det:D
Tobias konkluderte kort med at "jeg skal HVERTFALL ikke ha sånn hår som Teodor" og "det er så piggete!!".
Teodor var litt fra seg først og syns nok det var litt vel kort, men vi fikk han på bedre tanker og nå trives han greit med den korte sveisen.

Det vokser jo ut igjen...:D 

3 kommentarer:

  1. Keep it that way! NÅ ser vi ihvertfall forskjell:-)

    SvarSlett
  2. hehehehehehehehe...daagens. D vokser fort ut å han blei jo fin :)

    SvarSlett
  3. hehehehehehehehe...daagens. D vokser fort ut å han blei jo fin :)

    SvarSlett