onsdag 7. oktober 2009

Tilbake!!

Beklager lite aktivitet her de siste dagene - gutta har vært syke. Teodor har vært litt syk og Tobias har vært veldig syk. MEN, nå er de endelig friske igjen:-) Helt 100% er de nok ikke, så jeg hadde litt dårlig samvittighet når jeg leverte de i barnehagen i dag. Uansett, tror de koste seg mer der enn hjemme i dag, for de hadde bare vært inne og lekt med de andre barna. Litt mer spennende enn å sitte her. De var i hvertfall slitne i dag, så i skrivende stund ligger de og snorker og sover.

Apropo snorking.. Nå som Tobias har vært syk, har det hendt at han har kommet og sovet i senga mellom oss. Helt utrolig, men han snorker verre enn faren sin (har nok noe med at han er forferdelig tett;-)). Han bruker å snu seg og legge seg helt inntil øret til Pål og snorke inn i det. Kan vel si jeg fryder meg litt, etter alt jeg har gjennomgått med snorkinga til Pål;-)

Nå blir det X-factor og ostisa på mammaen, mens gutta sover. Ha en fin kveld, så skal jeg legge ut flere bilder i morgen.

1 kommentar: