fredag 25. september 2009

Ut, ut, ut

Teodor

Tobias

Dagene går mye i det samme her, hvertfall ukedagene. Mandag, tirsdag, torsdag og fredag, er de hjemme sammen med meg. På onsdager er de i barnehagen. Vi bruker å stå opp rundt halv åtte, spise frokost, leke, spise lunsj også duppe. Når de har spist etter duppen, begynner de å bli utålmodige - da vil de ut. De blir så glade når jeg drar fram skoene, og de godtar ikke hvilke som helst sko, de skal ha de hvite og blå nikeskoene. Det virker som de er veldig skeptisk til det ukjente. Støvlene jeg kjøpte til de, skal vi levere tilbake for det er umulig å få de til å gå med de. Etter tips fra søstera mi, kjøpte jeg dock boot til de... Har ikke fått de til å gått med de enda, men de er mer villige til de enn til støvlene, så jeg velger å gi de en sjangse og vente å se an. Uansett, når klokka nærmer seg tre bruker vi å gå ut å leke. Utrolig glad for det den dag i dag at vi kjøpte hus med hage, for da tusler de fritt rundt og koser seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar